_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 28 december 2016

Semester och en oskriven framtid

Två månaders semester är att vänta, reser till varmare klimat men investeringarna ska fortsätta som vanligt!

Jag gillar verkligen inte mitt arbete och ogillar kyla , så jag har under de senaste fyra- fem åren tagit mig minst två månader semester i utlandet under vintertiden och  imorgon är nästa resa att vänta.









Ni som läst fliken "om mig" har väl förstått att jag älskar värme och länderna i de varmare breddgraderna så imorgon blir det ännu en resa som ska sträcka sig februari ut.
Investeringarna ska som ovan sagt fortsätta som planerat!

Förhoppningsvis och enligt mina planer kommer jag även kunna göra detta framöver och förhoppningsvis finner jag mig ett arbete jag trivs med. Framtiden är icke skriven!





_________________________________________________________________________________________________________
Bilder från Pixabay

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela bloggen ↓↓↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!