_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 4 mars 2017

Hemma från min semester

Då har jag kommit hem ifrån min semester, jag har haft det helt fantastiskt även om jag fick vara med om ett kontokortsbedrägeri.
Resan kostade lite mer än planerat, men men, inte mycket att göra åt det.

Jag har även bestämt att stanna hemma i Sverige ett tag.










Jag har som sagt bestämt att vara hemma i Sverige ett tag, möjligt söka arbete här. Så nu ansöker jag om A-Kassa. Jag får se hur det går, men jag har förhoppning att det ska gå runt! :)
Skulle det inte gå runt så reser jag tillbaka till Norge för arbete, men jag ger detta en chans.
Jag har ju en önskan om att finna mig ett nytt arbete.

Familjen saknar en också, så detta passar nog bra i tid.






Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela bloggen ↓↓↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!