_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet måndag 27 juli 2020

Inkomster & Sparande [Juli] - 2500kr extra i månaden.


Inga arbetsinkomster under juli månad förutom mitt första barnbidrag😊

Sedan förra inlägg om "Lön & Sparande" så hade jag fruktansvärd ångest över att åter starta jobba 1 månad fram. 

Nu är snart den månaden snart till ända med totalt 3 nätter kvar innan jag tar lite långledigt igen, hehe. 







Vad som sker efter återstår att se, men jag tror att det blir en tur tillbaka till Norge beroende på uppdrag, annars får jag hoppa in lite på timmar på hemmaplan.

Nu har jag iallafall funnit en ny hyresgäst till min andra lägenhet, det fick gå via ett företag då jag ville testa på det. En rös med papper och kontrakt som fick skrivas på. Men det blir alltid komplikationer när man ska hyra ut en hyresrätt (på rätt sätt^^) då man måste ha ett godkännande från föreningen. Det gäller ju även bostadsrätter egentligen så äganderätter är det som gäller om man vill hyra ut utan problem.

Men nu är allt ordnat och även under godkända former så det känns skönt. 

Nu hoppas jag på att det är en ordentlig hyresgäst som under 1 år framåt ska ge mig cirka 2 500kr extra per månad från och med September.




"1:a barnbidraget."




Här kommer iallafall inkomster & sparande för Juli månad.


Lön: 0 kr

Bidrag (Barnbidrag): 625 kr 

Totalt: 625 kr.


Sparande: Överföring till portföljen: [12000 Kr]. 1920av mina aktiva inkomster överfördes Juli månad till portföljen. (negativ sparkvot - nallar av sparkontot)















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!