_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 10 juni 2021

Månadsrapport [Mars]


Under mars månad så letade jag men näbbar och klor efter vaccin i Sverige men mina arbetsgivare tyckte jag arbetat för lite för att jag skulle få något. Förbannad? Absolut. Mars-månad var ännu en månad utan jobb då jag helt enkelt inte ville utsätta mig själv eller min familj för smitta. Övervägde denna månad...


att resa tillbaka till Norge så jag tog kontakt med mina handläggare som starta att leta efter uppdrag. Problemet var att det helt enkelt inte fanns många jobb ute då ingen kunde resa ut ur landet och de som reste in var tvungna att sitta i karantän. Man vågade helt enkelt inte resa hem och reser ingen hem så blir inte jobben tillgängliga.

En positiv sak som skedde under månaden var att jag fick ut mina pengar från Alfakassan, 14 månader tog det med slit, svett och tårar. Men den som ger sig. 



INKOMSTER & SPARANDE



Lön:0,00 kr
Bidrag (Barnbidrag):663,00 kr
Alfa-kassa11 421 kr
Totalt:12 084,00 kr


Sparande: Överföring till portföljen: [2 000 Kr]. 16,55% av mina aktiva inkomster överfördes under månaden till portföljen.







INVESTERINGAR




Inga aktier köptes under månaden.


Investerat Fonder (genom automatisk överföring)


-Summa: 2000 Kr 


------------------------------------ - - ---- - - - -
Totalt Investerat: 2 000,00 Kr
------------------------------------ - - ---- - - - -






UTDELNINGAR 


Värdepapper/beskrivningAntalBelopp
Cibus Nordic Real Estate158128,75 kr
NorthWest Healthcare Properties REIT584264,73 kr
Realty Income Corp166330,22 kr
Totalt723,70 kr

                                                                               






UTVECKLING





Alla konton






Fonder






Svenska Aktier






Utländska Aktier






Portföljen har helt klart presterat bättre förr men jag är nöjd med utfallet. Portföljen fortsätter förändras och det är helt klart fortsatt fonder det lutar mot p.g.a enkelheten.


  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.










*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!