_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet måndag 30 oktober 2017

Min lycka andras olycka. Alkohol, Tobak och Spel.

Då jag redan hade både Alkohol och tobak i portföljen så var det lika bra att slå på stort då moralen och samvetet i dessa tider = noll, så jag lade till ett spelbolag i portföljen vilket då var det som fattades för att gå med bland 'svinen'. Bolaget fick bli Betsson på 65,80kr, 60st aktier.

- Jag ville egentligen köpa 'Evolutions Gaming Group' men blev en vecka sen så jag tyckte priset blev för högt (Jag hade inte råd). Får se om jag hinner med nästa tåg eller om något annat liknande bolag dyker upp.



____________________________________________________________________________________________________________

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget och hela bloggen. ↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!