_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 30 september 2017

Inkomster och utdelningar September



Så sitter jag i det dystra feministiska landet Sverige och läser lite andra ekonomibloggar, ett litet ljussken i vardagen (Solen skiner ifs idag så jag får väl skriva det i dubbelbemärkelse) så snälla rara bloggare, skriv på! Ni behövs!

Oktober är snart här och utdelningarna för september har skramlat in och även min första lön i Sverige. Mina tillägg betalas ut månaden efter så dom beräkningarna får jag ta till nästa lön.










Utdelningar:

  • Castellum : 472,50 SEK
  • NorthWest Healthcare Properties  9,14 SEK
  • Johnson & Johnson 40,02 SEK
  • Boston Pizza Royalties Income  10,27 SEK

Totalt : 531,93 SEK

Lönearbete 1: 

- 11 531,42


Lönearbete 2:

16 886,00




TOTALT:  28 949,35 Kr











____________________________________________________________________________________________________________

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget och hela bloggen. ↓☺

2 kommentarer:

  1. Snygga utdelningar där! :) Gillar din blogg och lägger till den i min blogglista!

    Med vänlig hälsning / Frihetsmaskinen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men Hallå Frihetsmaskinen, Kul att du tittar in. Jag har haft dig bland bokmärkena ett tag så kände igen namnet direkt, jag har bara inte uppdaterat min blogglista vilket är gjort nu!:)
      - Tackar! Portföljen fortsatt ung men den växer på!

      Radera






Vill du synas här? Ta kontakt!