_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 31 januari 2019

Investeringar Januari + Jobb & Thailand.

Sitter och njuter av en pizza och en cola vid stranden här någonstans i Thailand ☺️.

Ja en pizza fick det bli efter 10 dagar av ren Thai-mat💜

Jag var som sagt sjukskriven sexveckor och början av året så drog jag tillbaka till Norge för ca tre veckors arbete innan jag reste iväg till Thailand.












Här ska jag då vara ca 6 veckor, lite kortare än de andra åren då jag både varit sjukt mycket borta från arbete förra året plus att jag ska till Frankrike i sommar då en inom familjen ska gifta sig. 

Så någon måtta med frihet får det vara och förhoppningsvis lite mer arbete och pengar in till kontot detta år^^






Åter till bolagen jag köpte Januari månad blev:

Bolagen är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp. bolag.

Investerat Aktier:


-Summa:  3 654 kr  



Investerat Fonder (genom automatisk överföring)

-Summa: 2 000Kr 


------------------------------------ - - ---- - - - -
Totalt Investerat: 5 654 Kr
------------------------------------ - - ---- - - - -











*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

2 kommentarer:

  1. Tjenare!
    Har precis hittat hit, ser att vi delar passionen för att resa och utdelningsinvestering, ska bli kul att följa:)

    Mvh / K
    http://kollpakontot.blogspot.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjenixen Kpk ;) . Kul att du har hittat hit, har följt dig ett ganska bra tag så det värmer^^

      - *Springer ner till vattnet igen*

      Radera






Vill du synas här? Ta kontakt!