_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 13 februari 2019

Simmade med telefonen

Efter en långdag vandring i djungeln så skrek poolen så starkt efter mig att jag sprang som en glad 10:åring och dök ner i poolen (yes jag hade unnat mig en natt med swimmingpool efter veckor av enkla bungalows☺️) med telefonen i fickan.




Av den anledningen så är uppdateringarna på bloggen efter med en månad då jag inte kommer in någonstans utan bank-id etc^^

Så dessa uppdateringar får komma under mars månad när jag kommit hem och en ny telefon har införskaffats :)

















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

2 kommentarer:

  1. Jag reser alltid med extra bankid tillgängligt på tablet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentar anonym och sry för sent svar :) .
      Jag ska ta en titt över det och se om jag finner en liten som ej tar så mycket plats.

      Radera






Vill du synas här? Ta kontakt!