_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 22 april 2020

Lön & Sparande [April]


Nu har tiden gått så långt att jag inte riktigt vågar mig ta mig ett uppdrag i Norge innan bebisen ska komma.
- Födseln är beräknad till nästkommande månadsskifte och jag behöver vara ute på ett uppdrag under 4 veckor, det kan bli lite tight med tid så jag är nu helt enkelt bara hemma. Under tiden söker jag fortsatt arbete på hemmaplan istället. 


Dagarna rullar på fint här hemma med sambon som även hon är hemma om dagarna nu.






"Är det grönare på andra sidan.."




Här kommer iallafall Lön & sparande för April månad.


Lön(Inkomster) utbetalt efter skatt: 30 202,47 Kr  



Sparande: Överföring till portföljen: [10 000 Kr]. 33av mina aktiva inkomster överfördes April månad till portföljen.

















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!