_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet måndag 13 april 2020

Utveckling [Mars] - Glad påsk =)

Tidsmaskin tillbaka till Januari 2019.
- Återhämtning under slutet av månaden.



Utvecklingen för mars månad blev röd men har återhämtat sig en del. 
Jag tycker ändå 25-30% nedgång inte är superstor men absolut en nedgång. Superbilligt tycker jag inte det har blivit.

Portföljen är typ där den var Januari 2019.








Men jag handlade på mig en hel del nya bolag iallafall ☺️ Jag har ett och annat bolag till under bevakning, men det han faktiskt bli för dyrt igen så jag avvaktar med dessa ett tag till.





'Letar efter ett påskägg'



Utveckling Mars, alla konton.




Utveckling Mars, Fonder.



Utveckling Mars, "Svenska aktier".



Utveckling Mars, "Utländska aktier".




Portföljen har följt index ganska så exakt, något under. Ingen mer kommentar så jag loggar ut fort igen ;)

GLAD PÅSK!


  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!