_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 24 maj 2020

Utveckling [April]

Då kör jag hur utvecklingen för april har varit innan maj månad bara susar förbi med ilfart.

- Nu är det inte långt kvar tills jag får en liten bebis, hon kan komma precis när somoch av den anledningen så sker inte alls mycket i mitt liv då jag inte jobbar och jag träffar inte folk.












'Väntan i mörka tider'




Utveckling April, alla konton.





Utveckling April, Fonder.




Utveckling April, "Svenska aktier".




Utveckling April, "Utländska aktier".





Börsen i helhet har gått väldigt bra under månaden och därmed även min portfölj. Inte långt kvar tills årets nedgång är plus minus noll.




  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!