_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet tisdag 8 september 2020

Inkomster & sparande [Augusti]


Då så fick jag äntligen en månad med en full lön!😊

28.551 kr netto fick det bli under månaden, helnöjd med det!









Med lönen kom ändå inte så stor sparkvot som jag hade önskat då jag lagt in en del av lönen i buffertkonto som behövs fyllas på och dessa räknar jag inte med i sparkvoten.

På hemmaplan sker inget nytt, dagarna rusar förbi med en underbar bebis. Jag tar fortsatt småuppdrag nattetid, så lite pengar kommer in även framöver. 



"Kärlek till inget"




Här kommer iallafall inkomster & sparande för Augusti månad.


Lön: 28 551 kr

Bidrag (Barnbidrag): 625 kr 

Totalt: 29 176 kr.


Sparande: Överföring till portföljen: [9 500 Kr]. 32,56av mina aktiva inkomster överfördes Augusti månad till portföljen. 















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!