_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 11 februari 2021

Utveckling [Januari]

Årets första månad är avklarad sedan någon vecka, så då passar jag på att lägga upp hur utvecklingen för månaden gick medan jag vilar från renoveringarna.

- Vi har pausat en del med de lite större renoveringarna då det vi fixar nu låter vi riktiga hantverkare stå för så det blir ordentligt gjort. Men klart det då kommer upp massa annat småpill med huset som vi måste lägga tid på ☺️












''Vem är det som sitter i en bur va!..."










Utveckling; alla konton.








Utveckling; Fonder.







Utveckling; "Svenska aktier".







Utveckling; "Utländska aktier".










Portföljen har helt klart presterat bättre förr men jag är nöjd med utfallet. Portföljen har sedan januari ändrats rejält så det ska bli intressant vad som komma skall med utvecklingen framöver..


  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

1 kommentar:

  1. 4,4% blev det för mig i år. Bättre än minus! Skönt att det rullar på bra och lycka till framöver!

    SvaraRadera






Vill du synas här? Ta kontakt!