_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 22 september 2021

Månadsrapport [Augusti] - Åter jobb


Över 200h arbete blev det under augusti och om jag räknat rätt så kommer det tillbringa cirka 40.000kr netto. För en simpel uskare är jag mer än nöjd med den lönen. Jag känner att jag hade kunnat arbeta mer. Isolationshotellet där jag befinner mig på uppdrag består mest av administrativa uppgifter vilket passar mig perfekt. 



- Jag trivs oerhört bra och även om det kan vara otroligt stressigt och kaotiskt emellanåt så är man trött på något annat vis än när man arbetar direkt med patienter. Jag söker numera med näbbar och klor efter administrativa arbeten i Sverige. 

Då jag får lönen månaden efter kommer det rapporteras då. Juli var jag hemma med familjen så inkomsten är noll kronor =)








INKOMSTER & SPARANDE



Lön:0,00 kr
Bidrag (Barnbidrag):663,00 kr
**********************************************
Totalt:663,00 kr


Sparande: Överföring till portföljen: [2 000 Kr]. 301,66% av mina aktiva inkomster överfördes under månaden till portföljen.







INVESTERINGAR




Under månaden såldes Avanza Emerging Markets, pengarna gick in i Spiltan aktiefond investmentbolag.

Sedan såldes även Angler Gaming och de pengarna fick för tillfälligt ta sig till Embracer




Investerat Fonder (genom automatisk överföring)


-Summa: 2000 Kr 


------------------------------------ - - ---- - - - -
Totalt Investerat: 2 000,00 Kr
------------------------------------ - - ---- - - - -






UTDELNINGAR 

Värdepapper/beskrivningAntalBelopp
Cibus Nordic Real Estate160130,97 kr
NorthWest Healthcare Properties REIT639293,30 kr
Realty Income Corp166337,82 kr
Totalt762,09 kr

                                                                               






UTVECKLING






Alla konton














Fonder














Svenska Aktier













Utländska Aktier











Portföljen har har under månaden varit rätt tråkig, over and out.


  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.










*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!