_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 10 september 2021

Månadsrapport [Juli]

Nu är september kommen när jag skriver detta inlägg så då är hösten officiellt här, man får hoppas tiden går fort till nästa sommar. 



-  Jag var hemma med familjen under juli annars har jag som sagt varit iväg och arbetat, en ganska tråkig och ångestfylld sommar tyvärr. Men avslutades desto bättre:) 

Under månaden jag var hemma så blev det någon vecka i sommarstugan och sen massa fix och pill med huset medan man kärleksbomba lilla familjen.











INKOMSTER & SPARANDE



Lön:28 558,37kr
Bidrag (Barnbidrag):663,00 kr
**********************************************
Totalt:29 221,37 kr


Sparande: Överföring till portföljen: [2 000 Kr]. 7,00% av mina aktiva inkomster överfördes under månaden till portföljen.







INVESTERINGAR




Inga aktier köptes under månaden.


Investerat Fonder (genom automatisk överföring)


-Summa: 2000 Kr 


------------------------------------ - - ---- - - - -
Totalt Investerat: 2 000,00 Kr
------------------------------------ - - ---- - - - -






UTDELNINGAR 

Värdepapper/beskrivningAntalBelopp
Cibus Nordic Real Estate158112,76 kr
NorthWest Healthcare Properties REIT639292,81 kr
Realty Income Corp166338,52 kr
Totalt744,09 kr

                                                                               






UTVECKLING






Alla konton












Fonder












Svenska Aktier











Utländska Aktier









Portföljen förändrar sig med myrsteg, söder till norr, norr till söder.


  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.










*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!