_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 3 augusti 2017

Inkomster och utdelningar Juli

Slänger ut mina inkomster och utdelningar för juli månad. Detta är nog sista månaden jag fått ut a-kassa med sammanlagt fyra månader, resterande kommer vara från hederligt hårt arbete. I promise ;) . Jag har ett par jobbveckor kvar i Norge innan jag beger mig tillbaka till Sverige för att arbete på hemmaplan. Det var fem år sedan jag gjorde det och jag må erkänna att jag faktiskt inte saknar tillbaka till Sverige och till en tjänst där jag inte kan ta mig fri ifrån när jag vill. Men jag ska ge det ett försök iallafall! I will miss Norway!











 A-Kassa: 10 593,00 Kr
 Utdelningar: 240,82 K

  Summa: 10833.82 Kr



____________________________________________________________________________________________________________

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget och hela bloggen. ↓☺

1 kommentar:

  1. Intressant blogg som jag inte sett förut :-) Jobbar även jag som Undersköterska och har liknande mål som dig. Har även jag vart i Norge och jobbat i perioder men nu jobbar jag endast här i Sverige. Skulle vilja tipsa dig hur du sänker din telefonkostnad och på så sätt skaffar dig en bättre sparkvot. Läs gärna mitt gamla inlägg om hur jag själv lyckats sänka min telefonkostnad från 145 kr i månaden till att idag ringa gratis och det resten av mitt liv.

    http://slimis20.blogspot.se/2016/12/fran-att-ringa-for-145-kr-till-0-kr.html

    Fortsatt lycka till med dina mål.

    Mvh Slimis

    SvaraRadera






Vill du synas här? Ta kontakt!