_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 25 augusti 2017

Investeringar Augusti



En tuff månad och man ser alltför mycket rött i sin portfölj känner man, man känner att magen knyter till sig men jag vet att det då också är det perfekta tillfället att fortsätta fylla på sina innehav till "rea-priser", det är så jag får tänka eller iallafall försöka tänka.
Jag känner att jag ska klara av detta, jag skall hålla kvar i mina aktier.
Frågan är hur jag tar det vid en ev nedgång på 30-40% eller mer. Det vet jag faktiskt inte, det är som sagt inte ens 1 år jag har investerat.





För augusti månad blev det lite annorlunda än andra månader då jag inte kunde låta bli att fylla på HM och Skanska med nästa 20 nya aktier per bolag.

Lägger även till 3 nya bolag från US.






____________________________________________________________________________________________________________

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget och hela bloggen. ↓☺





Vill du synas här? Ta kontakt!