_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 24 december 2017

God jul på er investerare ☺ [Sagan om tomten]

Då är det julafton idag! Jag ska snart göra mig i ordning och ta mig till mina föräldrar. Det brukar ändå vara ganska så lugnt denna dag, jag behöver aldrig åka flera mil för att ta mig någonstans då vi bor i närheten av varandra. Presenter blir det endast till de absolut närmaste och oftast delar jag också det med mina andra syskon, så det blir aldrig några stora summor det handlar om. 
Att "byta" pengar med varandra är totalt onödigt anser jag, men något litet får mina föräldrar från oss barn iallafall. Sedan om man skulle få något från någon annan får de väl ge det, men jag håller mig strikt till de närmaste.

Mycket och god mat väntas!


Önskar er tid till att njuta av julen! Lussekatter, pepparkakor, skratt och julklappar! God Jul!🎄🎅🤶🎄











Sagan om Tomten


____________________________________________________________________________________________________________

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget och hela bloggen. ↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!