_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 14 februari 2018

Sålt av Ratos och NIBE


Som jag skrev i ett tidigare inlägg så hade jag sålt av två bolag vilket är Ratos och Nibe Industrier.

Ratos är en riktig surdeg och aktien har inte gått bra på många år. Ägarna lyckas inte vända skutan helt enkelt och jag har tröttnat.

Nibe är ett bolag jag inte läst på mig tillräckligt mycket om, magkänslan tror inte på produkterna och aktien i sig är jag väldigt osäker om. Därav sålde jag detta bolag.






Istället fyllde jag på:








[Länk till resp. bolag]









*Jag köper mina aktier och fonder genom Avanza.


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.






Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!