_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 28 februari 2018

Investeringar

Sista dagen för månaden Februari är här och det fick även denna månad bli en del investeringar.
- Portföljen har åter återhämtat sig och jag är helt på plus igen.
Det är bara att vänta ut den riktiga nedgången av börsen när den nu kommer. För då kommer jag fortsätta investera på som vanligt, fast billigare!
Jag känner mig ganska trygg och en nedgång på ett par år kommer absolut inte knäcka mig.







Jag har även arbetat mitt sista nattpass i Sverige och avslutat min tillsvidaretjänst här för att om ett par veckor resa tillbaka till Norge. De fasta inkomsterna varje månad från ett yrkesarbete är därmed ett minneblott igen.



Månadens köp för februari fick bli:





[Länk till Resp- bolag där ni kan läsa mer om bolagen]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!