_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 9 februari 2018

Lön och sparande [Januari 2018]


Först var det HM och nu nu stor del av hela börsen, för första gången sedan jag börjat investera i aktier och fonder så ligger portföljen back! Men jag fyller på som vanligt och har inte gjort några drastiska åtgärder som sålt av hela portföljen i panikens hetta.

Jag dock har sålt av två bolag men det var planerat, det tar jag i ett annat inlägg.

Bättre sent än aldrig, men här kommer årets första sammanställning av min lön och mitt sparande.









Lön: 23.180Kr

Sparande:
Automatisk överföring till portföljen [12 500kr]: 54% av mina aktiva inkomster överfördes januari månad till portföljen.

















*Jag köper mina aktier och fonder genom Avanza.


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.






Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!