_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 26 juni 2019

Lön & Sparande [Juni] - Inte 100.000kr, men nästan.

Ni njuter på i solen i Sverige och Utdelningssoftaren jobbar på i regnlandet Norge 😀 

Jag hoppas ni har haft en fantastisk midsommar i Sverige och att ni njuter på för fullt i solen, jag själv jobbar på som vanligt i Norge och här regnar det typ stup i ett (jag skojar inte).

En hel del ändringar inom uppdraget har skett så jag får helt enkelt se om jag kommer fortsätta inom samma uppdrag eller om jag kommer leta upp något annat, riktigt surt när det ändå är ett uppdrag jag både trivs bra på och tjänar bra på. 


Men det är så det är när man arbetar inom bemanningsbranschen. Jag ska inte ta ut något i förskott, det kan bli bra och inatt gick det bra. Ibland stirrar man bara upp saker och ting utan att ge det en chans シ 'Draaamaqueeen'

 - Juni månad brukar vara en härlig månad då jag både får lön och semesterersättning, men inte bara det utan om man har skattepengar tillgodo så kommer även den oftast tillbaka under juni månad.



Så nu drar vi ner byxorna och visar vad vi har denna månad.




Här kommer iallafall Lön & sparande för Juni månad.


Lön utbetalt efter skatt30 498,14 Kr  

Semesterersättning: 30 058,00 kr

Tillbaka från skatten: 24 519,68 kr


Totala inkomster Juni: 85 075,82 kr



Sparande: Överföring till portföljen: [20 000 Kr]. 23.51av mina aktiva inkomster överfördes juni månad till portföljen.


















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!