_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet tisdag 11 juni 2019

Utveckling [Maj]



Det blir många flygtimmar per år och jag är åter tillbaka i Norge och har hunnit jobba en vecka natt. Ny tur till Sverige blir det redan om någon dag ツ
- Jag reser nog ca 25- 30 turer per år
och då är minst 20 av dem jobbrelaterat / t/r från jobb. Poängen tar jag själv så nån privat- resa hit och dit betalas med flygpoäng vilket alltid är trevligt.

Denna gången behöver jag resa hem en snabbis då en familjemedlem ska gifta sig i Utlandet i nästa månad. Jag behöver då se till att jag har det som behövs till detta är klart, som t.e.x finkläder och annat. Jag kommer knappt ha en natt till godo ifrån Norge- till Sverige och vidare dagen därpå ut till Europa för bröllop och varmare breddgrader. Det blir en hektisk månad 😐😀.


När man läser på instruktionerna 'Boeing 737 Max 8' - Dunk - dunk - dunk - dunk' ^^







Åter till utvecklingen för Maj vilket har varit en sur månad för portföljen.



Utveckling Maj, alla konton.






Utveckling Maj, Fonder.






Utveckling Maj, "Svenska aktier".






Utveckling Maj, "utländska aktier".





  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.
















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!