_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 15 juni 2019

Ny utgift tillagd - 3000kr extra per månad.


Jag har slarvat lite med utgiftsposten och jag har helt förträngt utgiften för mina resor.
Så här kommer en uppdaterad version av den. 









Då jag reser utomlands intill varje år så är det helt klart en utgift som ska finnas med i utgiftsposten. Alla mina utgifter som jag har kan läsas i sin helhet i fliken "Om mig".

Jag har då satt en ny utgiftspost >> resor på 3000kr per månad. Jag har satt denna summa då jag senaste åren har legat här omkring. Jag satsar då på ca 500kr per dag under 1,5. - 2 månaders semester inkl flygbiljetter per år. 







Den nya totalsumman för alla mina utgifter går då från 7000kr per månad till 10.000kr per månad.













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Intressant mall du har! Något du har lust att dela med dig av?
    Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Roger och tack :) Mallen är inte helt enkelt att kopiera rakt av då Google fulkodat den i blogger.
      Mallen är från början gjord i excel/speadsheet och är väldig simpel därifrån.
      Skulle du likväl behöva vidare hjälp så kan jag slänga upp ett excel/spreadsheet dokument som du kan bygga vidare på 🙂

      Mvh Utdelningssoftaren

      Radera






Vill du synas här? Ta kontakt!