_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 7 december 2019

Utveckling [November] - Materiella ting är inget för mig.

Då är packningen klar för hemfärd och långsemester. Lite småstäd, käk och pill innan jag ska ta mig till flygplatsen. 

-  Nu 9 månader senare känns plötsligt som det var igår jag satt här på exakt samma fåtölj och hade långledighet att vänta med 30c ☺️
Ibland är det just så att tiden bara kan vara så otroligt långsam, seg och allmänt jävlig och när den väl är över så undrar man vart tiden tog vägen.












Packningen är klar för hemfärd och då är även en liten ryggsäck nedpackad. 
Ärligt talat finns typ alla mina ägodelar nerpackat i dessa två väskor & då är det vinter nu. 
Under tidig vår och sommar används endast backpacker-väskan och en liten tillhörande ryggsäck som kan kopplas på. 
Visst, jag har en lägenhet i Sverige med möbler och div. som jag bor i under högst nån månadstid under året, men allt jag behöver finns i dessa väskor. 
Materiella ting är inget för migシ 




Åter till utvecklingen för November månad.



Utveckling November, alla konton.






Utveckling November, Fonder.



Utveckling November, "Svenska aktier".




Utveckling November, "Utländska aktier".



Vad kan man säga om månaden? I det stora hela så vann portföljen över index och denna månaden var iallafall mycket bättre än förra. Jag är väldigt nöjd.




  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.
















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!