_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet tisdag 31 december 2019

Utveckling [December] - Årets sista månad + Thailand - Vietnam.

700km bilkörning genom norra delarna av Thailand är nu utfört och nu är årets sista dag kommen & då får också månadens sista utveckling för december komma upp :)

- Jag befinner mig nu i Thailand med sambon och ska snart gå ut och fira in det nya året. Det är fantastiska dagar här i Thailand och vi har hunnit bila genom norra delarna av landet på 700km, Bangkok- Chaing mai. Vi tog in på ett hotell 1 natt under färden. Riktigt kul.









Nu blir det fira in det nya året och i dagarna blir det lite mer äventyr i Thailand innan vi tar flyget vidare mot Vietnam!




Resan från Bangkok till Chaing mai☺️





Åter till utvecklingen för December månad.



Utveckling December, alla konton.






Utveckling December, Fonder.



Utveckling December, "Svenska aktier".




Utveckling December, "Utländska aktier".




Utvecklingen för december, under index och som med många andra så tog det en hel del stryk sista börsdagen på året, men till det stora hela är jag nöjd med månaden.




  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.
















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!