_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 19 februari 2020

Utdelningar [Januari] - Nytt uppdrag



Årets första utdelningar är på sin plats att redovisas på bloggen. 

- Sitter med en kopp kaffe med förkylning och en hosta som ger en känsla av att man hostar upp rakblad, men solen skiner iallafall.








- Nytt uppdrag är klart, dock genom en annan bemanningsbyrå som jag arbetat genom några veckor för några år sedan. Så det blir åter att resa iväg till Norge i veckan.

1:1 uppdrag på natten där jag ska ha hand om en ALS patient. Jag hoppas att åter detta blir ett superuppdrag där jag kommer trivas med både arbetet och patienten.






Men vill helst tillbaka :)




Då kommer vi till utdelningar för Januari månad.


Utdelningar Januari [2020]:
Bolagen nedan är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp.bolag.

Värdepapper/beskrivningAntalBelopp
Walmart Inc20,00 kr99,86
Saltängen Property Invest217,00 kr531,65
NorthWest Healthcare Properties REIT381,00 kr184,21
Realty Income Corp58,00 kr124,69
Totalt940,41 kr






Det är en ökning med 30,45% från föregående år, Januari 2019.📈

Spåkulan' som syns under fliken "Utdelningar" visar när detta inlägg skrivs på 10 544,20 kr per månad år 2028.


















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

2 kommentarer:

  1. Ser ju riktigt fint ut! Keep up the good work! :)

    /Stefan @ http://ihallandeinvest.se/

    SvaraRadera






Vill du synas här? Ta kontakt!