_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet tisdag 25 februari 2020

Utveckling [Januari]

Det nya årtiondet tog med sig den starka börsen 2019 in på det nya året.

- Jag är tillbaka i Norge & sitter just i detta nu kl 04:45 på jobb och sammanställer Januari månad. 

Jag har hunnit arbeta några nätter nu och det känns ganska bra. Patienten med ALS är i ett dåligt skick så jag får helt enkelt se hur länge detta uppdraget håller. 

Uppdraget ger bra med pengar med sina 200h natt per månad. Så jag hoppas det varar fram till sommar iallafall. Med lite flax ut sommar, men det är jag skeptisk till. 





Tillbaka i Norge.



Utveckling Januari, alla konton.




Utveckling Januari, Fonder.



Utveckling Januari, "Svenska aktier".



Utveckling Januari, "Utländska aktier".




Portföljen över index under Januari månad. Kontot "Svenska aktier" gick back, men portföljen i helhet lyftes upp med hjälp av fonderna & de utländska aktierna.




  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!