_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 7 juni 2020

Lön & Sparande [Maj]


Ingen lön för månaden men jag fick tillbaka skattepengarna.

Jag är som sagt hemma utan lön tills jag möjligt får ersättning från alfa-kassan (de utan a:kassa) och hemma är jag som sagt av den enkla anledningen för att jag väntar på att min bebis ska titta ut och jag vågar inte arbeta innan dess :=)

Men turligt nog fick jag tillbaka en hel del pengar från skatten denna månad så helt utan pengar blev det inte för månaden.







"Jag ska inte flytta mig.."





Här kommer iallafall Lön & sparande för maj månad.


Lön(Inkomster) utbetalt efter skatt: 17 015,05 Kr   (Skattepengar tillbaka) Inkomst denna månad 0 kronor.



Sparande: Överföring till portföljen: [2000 Kr]. 11.75av mina aktiva inkomster överfördes maj månad till portföljen.

















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!