_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 12 juni 2020

Mini-softaren har kommit till världen ❤️



Till en speciell värld kom äntligen Mini-softaren till världen och gav ett ljus i tillvaron från denna mörka tid vi lever i nu ツ

Jag har nu äntligen även blivit pappa på riktigt och inte bara pappa på papper☺️

- Jag vill även börja med gratulera Sverige i efterskott på bloggen då vi har haft nationaldag.
 

Varför jag skriver just 'på bloggen' är för att jag faktiskt redan har gratulerat via Twitter 😉

Den stor dagen blev desto större då dottern då också blev vräkt från sambons mage. 

Vi var egentligen beräknade på Danmarks nationaldag dagen innan, men blev igångsatta samma dag. 

Så under natten till Sveriges nationaldag så kom en frisk superfin flicka till oss och därmed blev jag pappa på riktigt.




En superduper känsla, helt klart. Dagarna nu går åt mys, mys och åter mys. Ett sparkonto under mitt namn på Avanza bank kommer inom kort framtid att skapas och en del av barnbidraget kommer investeras här. Exakt vad och för hur mycket, återstår att se.





En härlig kommentar från Katarina. Hehe, så sant så - det tänkte jag inte på☺️ ❤️










*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺


3 kommentarer:






Vill du synas här? Ta kontakt!