_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 10 juni 2020

Utveckling [Maj] - Saltängen

Det blev ett riktigt hack i kurvan och portföljen lyckades inte gå plus för iår denna månad.

Detta hack som ni kan se nedan uppkom p.g.a försäljningen av Saltängen property genom sk. split. Jag gjorde en förlust på cirka 3000kr. Alltid tråkigt när sådant sker men jag lyckades rädda en hel del pengar på slutet, så detta är inte min värsta affär precis. Men varje dålig affär är ändå en dålig affär och hacket här lär påminna mig om det. 










'Palmstad-Två'





Utveckling Maj, alla konton.






Utveckling Maj, Fonder.





Utveckling Maj, "Svenska aktier".





Utveckling Maj "Utländska aktier".






Portföljen har i helhet har gått bra under månaden, jag är nöjd men portföljen har inte lyckats gå plus för iår denna månad. 


  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!