_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 14 augusti 2020

Utveckling [Juli] - 'Skönhet är mindre viktig än kvalitet '

Utveckling juli.

- Snart har halva månaden gått för augusti & jag har skrivit det förr och skriver det igen;

- som vanligt som alltid när jag är ledig så går dagarna som ett 'poff'.











Lilla familjen har i dagarna varit i Helsingör, byn som luktar urin med god mat och dricka (det bästa av allt är att det ingår en öl och en snaps till smörrebrödet). 

Vi har även fixat och donat med min andra lägenhet som inom kort ska hyras ut.

Jag ska i dagarna faktiskt betala för full städning & fönsterputs av lägenheten. Det kommer bli typ plus minus noll när hyran är betald och jag gör det då lägenheten ska hyras ut via ett företag och därmed vill jag att allt ska vara tipptopp. 




'Skönhet är mindre viktig än kvalitet '







Utveckling Juli, alla konton.








Utveckling Juli Fonder.







Utveckling Juli, "Svenska aktier".







Utveckling juli "Utländska aktier".






Jag är inte riktigt nöjd med hur portföljen i helhet har gått. Den svenska portföljen har presterat bra men det beroende på EVO. 


  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!