_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 1 oktober 2020

Inkomster & Sparande [September] - Jag ska inte sätta mig på en cykel.


Under september så fick jag ut en hel del pengar från försäkringsbolaget från skadan jag åtog mig för ett år sedan. 

Pengar som absolut är till hjälp under denna tid då jag inte arbetar så mycket som jag egentligen hade behövt.

För ett år sedan bröt jag handleden efter att ha trott att "åka inlines är som att cykla, har man en gång kunnat åka inlines (20 år tidigare) så kan man åka resten av livet". 

Det slutade med en bruten handled som medförde en stor operation och lång sjukskrivning. 



Vad har jag lärt mig av det? Jag ska inte sätta mig på en cykel. 

Även om inkomsterna har varit väldigt bra så blev inte sparkvoten den bästa då jag och sambon under månaden gett oss in i våran största affär hittills😜. Kommande blogginlägg👀




"Typ så - ja -"






Här kommer iallafall inkomster & sparande för September månad.

Ersättning Skada: 33 697 kr

Lön: 11 604 kr

Bidrag (Barnbidrag): 625 kr 

Totalt: 45 926 kr.


Sparande: Överföring till portföljen: [3000 Kr]. 6.53av mina aktiva inkomster överfördes September månad till portföljen. 















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!