_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 11 oktober 2020

Investeringar [September]


Det blev endast några ynka tusenlappar i investeringar under september.

- Jag prioriterade ett amerikanskt bolag och hoppade över allt annat.











"Sverige - Ta på dig en jacka & du är utomlands"







Bolagen jag köpte September månad blev:
Bolagen är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp. bolag

Typ av transaktionVärdepapper/beskrivningBeloppValuta
Köp
Realty Income Corp
3 335kr


Dessa investeringar ökade mina passiva inkomster mer 176kr per år.


Investerat Fonder (genom automatisk överföring)


-Summa: 0 Kr 


------------------------------------ - - ---- - - - -
Totalt Investerat: 3 335,00 Kr
------------------------------------ - - ---- - - - -














*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!