_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 29 september 2017

Investeringar September



Nu har jag snart varit i Sverige i en hel månad och har hunnit få min lön. Jag saknar Norge så fruktansvärt mycket så jag tänker varje dag om jag gjorde rätt.
Jag gjorde väl inte det, men jag jobbar kvar fram till nästa höst iallafall. Målen och ekonomin kommer ändå förbli densamma om jag flyttar tillbaka där det svarta guldet finns.







För September månad blev det som vanligt påfyllnad av bolagen mina så det blev en ökning på ca 250kr per månad år 2028. Därav ligger jag på 1600Kr/ Månad nu vilket du kan se på fliken utdelningar.



Påfyllning blev dessa bolag.







____________________________________________________________________________________________________________

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget och hela bloggen. ↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!