_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 2 september 2017

Tidig städning inför hösten. Alla utländska innehav såldes!


Och återköptes i ett KF konto.
- Alla mina innehav var insatta på ett ISK konto och det var även mina utländska aktier, tyvärr!
Efter jag läst på lite mer om de olika kontona tog jag tillfället i akt och sålde av rubbet av de utländska innehaven och återköptes till ett kapitalförsäkringskonto.
Courtagekostnaden skrattade säkert åt mig ganska rejält, men då jag fortsatt är inne på mitt första år så hoppas jag att jag ändå gjorde rätt val i längden.













Det blir samtidigt ett litet uppfriskande vilka utländska innehav jag har.
Dessa bolag är alla mina utländska bolag och alla dessa är nu insatta på ett
KF [Kapitalförsäkringskonto]








____________________________________________________________________________________________________________

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget och hela bloggen. ↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!