_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 7 september 2017

Spåkula

Hur ser det ut varje månad när jag investerar? Hur mycket extra pengar i utdelningar får jag när fyller på varje månad?
Det var några av mina funderingar så därför fick det bli att sätta sig med Excel och försöka bygga upp någon sorts utdelningskalender.

Efter timmar, dagar, veckor, svett och tårar så tror jag mig ha fått det att fungera. Så nu är även uppgifterna om mina  framtida utdelningar per månad år 2028, (sista året och mitt mål år) tillskrivet i fliken utdelningar.









Uppgifterna kommer uppdateras en gång i månaden.










Credit: Tagit hjälp av 'mallar' från  Utdelningssmalanningen och z2036


____________________________________________________________________________________________________________

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget och hela bloggen. ↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!