_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 31 januari 2018

Investeringar [Januari]


Första månaden av 2018 är snart avklarad och portföljen blöder! Eller ja, HM blöder. Usch att se sina investerade pengar att sjunka så drastiskt som det gör. -29,26% hos mig, äckligt! 

- Men jag har inte paniksålt och jag känner fortsatt tro om bolaget efter rapporten. 
Eller kan det vara så att jag just nu ligger i "Förnekelse stadiet" ? 😉








Det finns ett citat som lyder "Det är när det är blod på gatorna som man ska handla på sig tillgångar, även om blodet är ditt egna."



Jag behåller.




Nog om HM och vidare till vilka bolag jag fyllde på som årets första investeringar.
Vilka bolag fyllde jag på?


  • Kopparbergs
  • Intrum
  • Castellum
  • Atlas Copco
  • Hufvustaden
  • Hennes & Mauritz
  • Betsson
  • Axfood
  • Alfa Laval
  • ABB
  • Realty Income Corp 













Det får räcka för denna gång =) . Im' out!










*Jag köper mina aktier och fonder genom Avanza.


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.






Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!