_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 18 maj 2018

Utdelningar och totalt investerat


Poff' så har jag varit hemma i Sverige och är nu tillbaka i Norge igen. Jag fick fortsätta en period till med samma arbete som innan jag flög till Sverige för att träffa familj och vänner.

Helt fantastiska dagar har det varit förutom att jag tyvärr skållade mig som en kokt kräfta 😃






Då kommer vi till utdelningar för april månad.







Utdelningar April [2018]:
Bolagen nedan är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp.bolag.





Summa utdelningar: 2 121,74 SEK

Det ger en ökning på 303.05 % från föregående år, april 2017.📈

Jag investerade totalt 62% av mina inkomster under april månad när jag räknar med återinvesteringen av utdelningen.

Spåkulan' som syns under fliken "Utdelningar" visar när detta inlägg skrivs på 3,597.77 kr kr per månad år 2028.








*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza.


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.






Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

2 kommentarer:

  1. Flera tusen varje år utan att behöva lyfta ett finger, det är inte fy skam det :)

    Trevlig blogg du har, jag lägger till den i min lista!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Kaizenliv, visst känns det fantastiskt =)
      Tack för kommentar och lycka till med träning och investeringarna!

      Radera






Vill du synas här? Ta kontakt!