_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet måndag 28 maj 2018

Utveckling [April]



Jag behöver egentligen inte skriva så mycket utan slänger enkelt upp printscreen' på hur det ser ut hos mig.

Utvecklingen för april månad.

Jobben fortsätter att komma in och imorgon ska jag börja arbeta med andra patienter, alltid lite halvjobbigt att börja jobba på nya platser (även för mig som gjort detta i säkert fem års tid☺️)

Jobbet är ju det samma egentligen så får hoppas det går bra. Det verkar som det kommer in en hel del nattjobb till mig i sommar så money money here i come'.








Utveckling fonder







Utveckling "Svenska aktier"




Utveckling "utländska aktier"


















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza.


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.






Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!