_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 6 maj 2018

Lön och sparande [April]



Första lönen blev ändå inte så pjåkig även om jag bara arbetade halva månaden. Över 23.000kr efter skatt.
Om några dagar reser jag hem till Sverige en vecka. Träffa familj och göra lite ärenden.
När jag kommer tillbaka vet jag inte riktigt vad för jobb jag får an då uppdraget jag är på nu inte kommer förlängas. Men det brukar ordna sig =)

Ångrar inte ett dugg att jag reste tillbaka till Norge.




























Lön: 23.362Kr
Sparande: Automatisk överföring till portföljen [12.500Kr]: 54% av mina aktiva inkomster överfördes aprilmånad till portföljen.










*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza.


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.






Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!