_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 17 juni 2018

Utveckling [Maj]




Jag är en av de som inte är intresserad av fotboll och sport överlag, jag brukar alltid somna när sporten går igång efter rapport på TV☺️

Patienten jag har haft uppdrag hos en tid avled för någon vecka sedan under ett av mina nattpass.  
Då jag ändå får lön och OB för alla uppdrag jag hade uppbokat hos patienten (vilket var var ca 7 pass) så kommer jag nog upp i över 200 arbetstimmar denna månaden då jag fått arbeta på andra platser under denna period. 
Förhoppningen är att jag ska knäcka 30k nettolön även denna månad.








På måndag börjar jag arbeta på schema en period framöver vilket är efterlängtat då jag nu är rätt så sliten på att flämta runt mellan massa olika arbetsplatser var och varannan dag.


Portföljen har i stort gått ner denna månad. Det är även denna månad samma par bolag bolag från Sverige som trycker ner portföljen. Några av dom är Swedbank, Skanska, Betsson och Kopparbergs (vilket denna månad har ryckt upp sig lite) men jag håller i dessa.

Här kommer utvecklingen från maj månad.









Utveckling fonder







Utveckling "Svenska aktier"





Utveckling "utländska aktier"








Glöm nu inte att njuta av en cider eller två när ni kollar på fotbollen framöver ✌

📺 ⚽ 🍻









*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza.


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.






Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!