_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 4 november 2018

Lön & sparande [Oktober]

Lön och sparande för oktober. 

Sitter fortsatt hemma med gipsad arm, men det går faktiskt bra ツ . Riktiga smärtor har jag haft, men det blir bättre och bättre. Jag vet inte vad jag tycker om läkemedlet "Oxy" mer än att jag är förvånad hur enkelt sjukvården ser på läkemedlet vilket då är morfin. Detta läkemedel har förstört många människoliv och är väldigt beroendeframkallande. Det var det de skrev ut till mig, inte en gång utan två gånger -_- . Jag tycker ändå de borde ha kommit längre inom "smärtvården". Vi får väl vänta ett bra tag till innan vi alla kan hämta ut de gröna plantorna från våra apotek.








Efter operationen av armen såg jag ut så här i överarmen, faen har de hålt på med 😮





Här kommer iallafall Lön & sparande för Oktober månad.


Lön(Inkomst): 21.973,45 Kr 
Sparande: Automatisk överföring till portföljen: [12500Kr]. 56.89% av mina aktiva inkomster överfördes oktober månad till portföljen.












*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tjenixen Kmi =). Det ser värre ut än vad det är. Fick reda på idag att blåmärket kommer ifrån att de under operationen fick en blödning som de stoppade.

      Radera
  2. Hej!
    Jag läser din blogg och siktar själv på tidig(are) pension. Så heja dej! Jag undrar var jag kan få tag på nedräknaren som du har överst i din blogg? Jag skulle vilja ha en sådan på min blogg eftersom även jag har ett slutdatum då jag går i mål. Jag tycker att den är så inspirerande. En härlig gadget!

    Ha det gott och hoppas att armen läker snabbt!
    Mvh, Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anneli, trevligt att du läser min blogg och riktigt trevlig blogg du har. Jag ska in och läsa mer senare idag :)

      Nedräknaren överst på bloggen är tagen från https://www.ricocheting.com/code/javascript/html-generator/countdown-timer

      Radera
    2. Tusen tack! Jag skall försöka installera den på min blogg.
      Ha en fin dag!
      Mvh, Anneli

      Radera






Vill du synas här? Ta kontakt!