_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet tisdag 13 november 2018

Ökar utgifterna med femhundra kronor per månad.


Från 6500 kr per månad till 7000 kr jämt ökar jag nu utgifterna med per månad.

Det är då matbudget som utökas några hundralappar per månad och en helt ny utgiftspost som jag kallar "Annat" som har lagts till. Totalt 500 kr.
Egentligen ligger jag på ca 6500 kr per månad i totala utgifter men jag vill ha mer spelrum att spela med.

Ni kan läsa av mina utgifter under fliken "om mig" Jag tror jag har fått med alla utgifter som jag varje månad.














*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!