_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 17 november 2018

Spåkulan visar ekonomisk frihet år 2028 😃



Spåkulan visar nu att jag är ekonomiskt fri år 2028.
Mina utgifter är på 7000kr per månad och spåkulan visar ett snitt på ca 7700kr per månad år 2028 😀.

Spåkulan kan läsas under fliken "Utdelningar"








Med hjälp av avancerade beräkningsmetoder, historik och en massa gissningar så räknar spåkulan ut ett genomsnitt på hur mycket utdelning jag får år 2028 vilket är mitt 'år-mål' då jag ska vara fri.

 


























*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!