_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 10 november 2018

Utveckling [Oktober]


Gipset och stygnen är nu borttagna! 
Nu blir det rehab ett par veckor. Jag hoppas jag kan börja jobba igen till månadsskiftet även om sjukskrivningen är ganska mycket längre än så. Men jag både vill och behöver resa tillbaka till Norge igen.









Gipset och stygnen tagna. Vart tog muskulaturen vägen?


 



Då går vi igenom oktober månad. Vad ska jag säga om den? Det blöder en del =O
17K back. Köp Köp.




Utveckling Oktober, alla konton.







Utveckling Oktober, Fonder.






Utveckling Oktober, "Svenska aktier".






Utveckling Oktober, "utländska aktier".





  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.














*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!