_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 5 december 2018

Lön & sparande [november]

Lön och sparande för november. 

Klockan snart 14:00 och jag sitter fortsatt med att dricka mitt morgonkaffe. Vad ska jag säga? Jag skäms lite =)














De två sista månaderna på året blir nog de sämsta sparkvoterna på året. Riktigt trist då jag väntar fortsatt på ca två månaders inkomster från försäkringskassan i Norge och jag är osäker om jag lyckas få dom innan året är slut. 




Här kommer iallafall Lön & sparande för november månad.


Lön(Inkomst)20 756.97 Kr 
Sparande: Överföring till portföljen: [7 175 Kr]. 35% av mina aktiva inkomster överfördes November månad till portföljen.












*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

2 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat! Har du tagit den där bilden själv? :) Lite snö var det i alla fall.
    Kör hårt! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ktm :). Yes, bilden är tagen själv. Snön du ser är nog sand då bilden är tagen på stranden och vi är de sista i landet som får snö hehe^=)

      Radera






Vill du synas här? Ta kontakt!