_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 16 december 2018

Utveckling [November]


Utveckling för November. Portföljen är fortsatt på plus men vissa dagar är det på håret.

Under månaden har jag knappt varit inne hos Avanza, mina bolag sköter sig självt ;). Jag har dock läst mycket bloggar (Till höger kan ni se vilka jag följer).

annars....







är det som vanligt hos mig. Jag är som sagt sjukskriven och handleden blir bättre och bättre. Jag är redo för några veckors jobb i januari så jag hoppas verkligen jag får jobb då, och då i samma stad då jag har en massa kläder kvar därborta hehe!

Annars rullar dagarna på med det ena och det andra. 

- Jag var i Köpenhamn och julmarknad för ett par dagar sedan iallafall =)










En sak som stör mig otroligt nu när jag är sjukskriven och då jag egentligen har all tid i världen att träna på ett gym så kan jag inte det. Vilka gym har sk. "stämpelkort" eller abonnemang utan bindningstid eller utan kostnader för att registrera sig?! Inga i denna storstad där jag befinner mig iallafall. Att betala engångssummor upp mot 200 kr per träningstillfälle är ju helt sjukt.

I Norge tränar jag på ett 24/h gym där jag själv kan aktivera och avaktivera kortet på hemsidan. Så när jag reser till Sverige eller utomlands en längre period så loggar jag enkelt in på hemsidan och pausar kortet, helt gratis.

Visst kan jag träna hemma med egna övningar som armhävningar. Men ja. Grrrrrrr......

Åter till Utveckling för föregående månad :) 



Utveckling November, alla konton.







Utveckling November, Fonder.






Utveckling November, "Svenska aktier".






Utveckling November, "utländska aktier".





  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.














*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!