_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 31 maj 2019

Investeringar [Maj]

Sista dagen på månaden och har kommit hem till Sverige en vecka.

Jag är ledig 7 dagar nu vilket känns riktigt skönt. Hoppas bara vädret blir bättre för nu suger det riktigt hårt. Ni som har bensindrivande fordon kan väl gå ut och öka på växthuseffekten lite extrahårt med att bränna lite extra gummi utanför Ica? ;)






Bild tidig morgon från Norge - Brrrrr




Bolagen jag köpte Maj månad blev:

Bolagen är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp. bolag.


VärdepapperAntalBelopp
Sampo Oyj A72967
Atlas Copco B2476
Latour B4521
Axfood3564
Saltängen Property Invest4503
Intrum4909
ABB Ltd3541
Castellum3543
SCA B181357
Investor B1432
Industrivärden C3592
Summa9 405,00 kr


Dessa investeringar ökar mina passiva inkomster med 456.66 kr per år.



Investerat Fonder (genom automatisk överföring)

-Summa: 2000 Kr 


------------------------------------ - - ---- - - - -
Totalt Investerat: 11 405 Kr
------------------------------------ - - ---- - - - -













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!