_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 25 maj 2019

Lön & Sparande [Maj] - Finanstwitter mäter sina penisar

Då #FinansTwitter idag har fått fnatt i flödet och mäter sina e-penisar så har Utdelningssoftaren gått efter grupptrycket och även dragit ner byxorna, några dagar tidigare än vanligt.

- Då jag än så länge inte har börjat göra inlägg på Twitter så får det bli i ett blogginlägg.


Då är jag inne i en period där jag har ganska stor chans att få ut över 30.000kr i lön efter skatt och denna månaden var en sådan månad. 

Att en undersköterska får en lön på nästan 47000 brutto är intill en omöjlighet i Sverige, här i Norge har jag arbetat mindre än en heltidstjänst i Sverige. Därav arbetar jag i Norge och rekommenderar andra sköterskor att testa göra detsamma シ. 









Här kommer iallafall Lön & sparande för Maj månad.
Lön utbetalt efter skatt:
34 463 Kr 


Sparande: Överföring till portföljen: [10 000 Kr]. 29av mina aktiva inkomster överfördes maj månad till portföljen.


















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!